Իսրայելը լայնածավալ գաղտնի գործողություն է իրականացրել.NYT
Իսրայելը զանգվածային գաղտնի գործողություն է իրականացրել ամերիկյան հասարակության և իշխանությունների վրա ազդելու համար՝ Գազայի հատվածում իր գործողությունների աջակցությունն ավելացնելու համար: Փորձագետների կարծիքով՝ սա ԱՄՆ-ում կարծիքի վրա ազդելու հրեական պետության փորձի առաջին փաստագրված դեպքն է, հայտնում է New York Times թերթը՝ վկայակոչելով իսրայելցի պաշտոնյաներին և գործողության մասին փաստաթղթերին:
«Իսրայելն անցյալ տարի կազմակերպել և վճարել է ազդեցության արշավ ։Ամերիկյան օրենսդիրներին և ԱՄՆ հանրությանը՝ Գազայի դեմ պատերազմում իրենց գործողությունների աջակցությունն ավելացնելու համար», - գրում է պարբերականը։
Չորս իսրայելցի պաշտոնյաների խոսքով՝ գործողությունը կազմակերպել է Իսրայելի սփյուռքի գործերի նախարարությունը, որը պատասխանատու է ամբողջ աշխարհի հրեական համայնքների հետ հարաբերությունների համար: Դրա իրականացման համար իշխանությունները հատկացրել են 2 միլիոն ԱՄՆ դոլար և վարձել Թել Ավիվում գտնվող Stoic ընկերությանը, որը զբաղվում է քաղաքական մարքեթինգով ։
New York Times-ի տվյալներով՝ գործողությունը սկսվել է 2023 թվականի հոկտեմբերին պաղեստինա-իսրայելական հակամարտության սրումից հաշված շաբաթներ անց և շարունակվում է մինչ օրս։ «Տասնյակ իսրայելական տեխնոլոգիական ստարտափներ» ստացել են նամակներ, որոնք մի շարք դեպքերում ուղարկվել են կառավարական հասցեներից, որտեղ նրանց կոչ են արել դառնալ հրեական պետության «թվային զինվորներ»:
Ամերիկյան հասարակության վրա ազդեցություն գործելու համար սոցցանցերի հարյուրավոր կեղծ հաշիվներ են գործի դրվել, որոնք Իսրայելի օգտին մեկնաբանություններ են հրապարակել, նշում է թերթը: Ընդ որում, նրանք կենտրոնացել են ԱՄՆ օրենսդիրների, հատկապես դեմոկրատների վրա, այդ թվում, օրինակ, ԱՄՆ Կոնգրեսի Ներկայացուցիչների պալատում դեմոկրատական փոքրամասնության առաջնորդ Հաքիմ Ջեֆրիսի վրա՝ կոչ անելով նրանց շարունակել աջակցել իսրայելական բանակին:
Նշվում է, որ իսրայելամետ նյութեր գրելու համար օգտագործվել է արհեստական ինտելեկտով Չատգպտ չատբոտը, ստեղծվել են նաև երեք իբր լրատվական կայքեր, որտեղ դրանք հրապարակվել են: Ինչպես նշում է թերթը, նրանք վերաշարադրել են ԶԼՄ-ների նյութերը, այդ թվում՝ ԿՆՆ հեռուստաալիքն ու պատ Street Journal թերթը, Գազայի հատվածում գործողության վերաբերյալ իսրայելական օրակարգն առաջ մղելու համար:
Ինչպես գրում է New York Times-ը, փորձագետներն այդ գործողությունն անվանում են ԱՄՆ իշխանությունների վրա ազդեցություն գործելու համար Իսրայելի ղեկավարության կողմից արշավի անցկացման առաջին հաստատված դեպքը: Ընդ որում սփյուռքի նախարարությունում հերքում են մասնակցությունը դրան և որևէ կապ Stoic ընկերության հետ։