ՊԵԿ-ը` էլեկտրոնային փոստի հասցեներ տրամադրելու մասին
ՊԵԿ լրատվության բաժնից հայտնում են, որ հիմք ընդունելով ՀՀ հարկային օրենսգրքի 4-րդ հոդվածի 64-րդ 65-րդ և 66-րդ կետերով սահմանված հարկային վարչարարության առանձնահատկությունները` այն է` հարկային մարմնի կողմից իրականացվող վարչարարության շրջանակներում պարտադիր ծանուցման ենթակա փաստաթղթերը` մասնավորապես արձանագրություններ, արգելանքի հանձնարարագրեր, որոշումներ, ծանուցագրեր, ընդունվում են ինչպես թղթային եղանակով, այնպես էլ էլեկտրոնային համակարգի միջոցով:
«Պարտադիր ծանուցման ենթակա փաստաթղթերի՝ հարկ վճարողներին էլեկտրոնային եղանակով իրազեկումն իրականացվում է հարկ վճարողի կողմից հարկային մարմին ներկայացված էլեկտրոնային փոստի հասցեին ուղարկելու, իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ Հայաստանի Հանրապետության հրապարակային ծանուցումների պաշտոնական ինտերնետային կայքում տեղադրելու միջոցով: Էլեկտրոնային ծանուցման միջոցով իրազեկված պարտադիր ծանուցման ենթակա փաստաթուղթն ուժի մեջ է մտնում այն էլեկտրոնային փոստի հասցեին ուղարկելու կամ ՀՀ հրապարակային ծանուցումների պաշտոնական ինտերնետային կայքում տեղադրելու օրվան հաջորդող օրվանից:
Հարկային վարչարարության շրջանակներում հարկ վճարողների պատշաճ ծանուցման գործընթացն արդյունավետ կազմակերպելու անհրաժեշտությունով պայմանավորված, պարտավորությունների վճարման համար առավել բարենպաստ պայմաններ և հնարավորություններ ստեղծելու նպատակով, առաջարկվում է այն հարկ վճարողներին, որոնք հարկային մարմին չեն ներկայացրել էլեկտրոնային փոստի հասցե, ՀՀ հարկային օրենսգրքի 33-րդ հոդվածի 1-ին մասի 13-րդ կետով սահմանված կարգով, սեղմ ժամկետում հարկային մարմնի հաշվետվությունների ներկայացման էլեկտրոնային կառավարման համակարգի «Անձնական գրասենյակ» բաժնում լրացնել այն էլեկտրոնային փոստի հասցեն, որին հարկային մարմնի կողմից էլեկտրոնային եղանակով ծանուցվելու են պարտադիր ծանուցման ենթակա փաստաթղթերը»,- մասնավորապես նշված է հաղորդագրությունում: