Ո՞րն է առցանց շուկաներում ապրանքների թանկացման պատճառը. Wildberries-ի հիմնադիր
Արտարժույթի անկայուն փոխարժեքի և օտարերկրյա գործընկերների կողմից կոդավորման ծառայությունների բարձր գների պատճառով ավելացել են օտարերկրյա ապրանքների մակնշման վրա կատարվող ծախսերը։
Ռուս ներկրողները ստիպված են կրել լրացուցիչ ծախսեր, գրել է Wildberries-ի հիմնադիր Տատյանա Բակալչուկը գրում է Forbes-ը։ Նրա խոսքով՝ մակնշումը բերում է ապրանքների գների բարձրացման։
Առցանց մանրածախ վաճառողների գները 2022 թվականին կավելանա 26,6 միլիոն ռուբլով՝ չեկի վրա մակնշման կոդը նշելու անհրաժեշտության պատճառով, զգուշացրել է Բակալչուկը։






























